Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Κατάθεση ενώπιον της Αστυνομικής Αρχής

Ενημερωτικά αναφέρω, ότι το Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015, και προφανώς σε συνέχεια καταγγελιών και λοιπών παρεμβάσεων προς τις αρμόδιες αστυνομικές Αρχές, κλήθηκα και έδωσα πάλι εξηγήσεις, για το ότι συνεχίζω να ιερουργώ στο μοναστήρι όπου και φιλοξενούμαι. 


Η γραπτή κατάθεσή μου, ήταν ως εξής:



Α.    Ως  Έλληνας πολίτης και ιερομόναχος, χριστιανός ορθόδοξος,  που φιλοξενούμαι στην κοινοβιακή Ιερά Μονή Μεταμορφώσεως στη Σκάλα Ναυπακτίας, (την οποία ίδρυσα με άλλους πέντε κληρικούς το 1980), και με βάσει τα ατομικά και κοινωνικά δικαιωματά μου, που απορρέουν απ το ελληνικό Σύνταγμα (άρθρο 13), συνεχίζω να τελώ ιερές ακολουθίες κατά το ορθόδοξο μοναστηριακό τυπικό, εντός του μοναστηριού, που είναι και  κατοικία μου, γεγονός που εκτός από δικαίωμα, για μένα είναι ταυτόχρονα και ύψιστο ιερό καθήκον και υποχρέωση λόγω της θρησκευτικής πίστης και συνείδησης μου.

Β.    Οι αλλεπάλληλες πειθαρχικές και λοιπές διώξεις του τοπικού μητροπολίτη κ. Βλάχου, εναντίον μου, αλλά και οι προσπάθειές του να με σταματήσει με κάθε τρόπο, από του να τελετουργώ, ως ιερέας, ξεκίνησαν από το 1998, όταν τότε στάθηκα εμπόδιο, στην προσπάθειά του, να απαιτεί παράνομες οικονομικές κρατήσεις, από το μοναστήρι της Μεταμορφώσεως, από συγκεκριμένο αναπτυξιακό έργο (Ξενώνα-Συνεδριακό Κέντρο) που έχτιζε το ΥΠΕΘΟ στη συγκεκριμένη ιερά Μονή.

Γ.   Η έκδοση σε βάρος μου, της πειθαρχικής ποινής της «καθαίρεσης» το 2014, (που δεν κατέστη αμετάκλητη, διότι εκκρεμεί η υπόθεση στο Συμβούλιο Επικρατείας*), σημαίνει ότι έχω διαγραφεί από τους κληρικούς του νομικού προσώπου «Εκκλησία Ελλάδος». Όμως, δεν σημαίνει ταυτόχρονα, ότι δεν είμαι Έλληνας πολίτης, κληρικός, ή ακόμη περισσότερο, δεν σημαίνει, ότι στερούμαι τα δικαιώματά μου, που απορρέουν από το Σύνταγμα, περί της ελευθερίας της θρησκευτικής συνείδησης.


Επιφυλάσσομαι κάθε νομίμου δικαιώματος






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου